Hallå alla små tjejer!

haha, pontiak! <3  Jag ligger här i min säng, är irriterad och vill sova! men kan inte.. så har inget bättre för mig än att fylla bloggen lite :) orkar inte skriva om helgen. hände inget speciellt faktiskt, va på fest och lite sådär. Idag hade jag verkligen as kul i skolan, Har en video när julia och marri dansar men hittar inte min sladd till mobilen :S så får lägga in den när jag hittat den. På tal om julia så har hon och jag ett avtal haha eller nått, :p Vi ska iallafall skriva i bloggen varannan dag :) vet inte hur det kommer gå för henne meeen, Hennes blogg hittar ni här : http://www.juliadaniella.blogg.se/. Sitter här och är iriterad som sagt:p typ så irriterad attt jag gråter. Men blir ju inte mindre tårar för att jag hittade den här videon på en blogg.

Nu ska jag avsluta migg bloggande, va bara tvungen att dela med mig av denna fina video, vi hörs när jag är mindre irriterad

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Aha, vad tråkigt. Men jag har samma problem, måste åka till Malmö för att få tag i ett Weekday och Monki, tyvärr. MEn då blir det lite mer speciellt varje gångcoh det akn ju vara kul :)

Tack så jättemycket för din kommentar! Verkligen skitkul att du gillar min outfit, blir så glad :D Rösta gärna på mig i veckans outfit hos Rebecca. Du hittar länken i mitt senaste inlägg. Vore supergulligt av dig!

PUSS

2009-07-14 @ 00:59:34
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0