hata rubriker

                               jag om ett tag?
hej, hoppas allting är på topp! Jag är pigg som en mört eftersom jag sovit i några timmar... vaknade av att mamma kommer in och släcker lampan och lägger på mig mitt täcke.
Kommer inte kunna sova på dölänge :S Idag va min morfar här... han skulle fira min mamma som fyllit år. Vi åt tårta och massa andra sötsaker,smarrigt värre asså! Skulle igentligen tränat med becca idag, men vi kör igång på måndag istället. Hejdå allt som har socker i sig och hej drömkroppen :):) Imorgon är det nått med min nya skola. alla som kommit in ska typ komma dit och kolla eller nått:P Har inte en aning om vart men :S

sussa sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0