If i became a star!

Väntar på mat, vi grillar :)  Har nyss vart och solat.. skulle igentligen ha tränat men tåget va hur mycket försenat som helst.. så passet va typ slut när jag kom fram.. så struntade i det idag! Tar det på onsdag istället. Idag va vi som sagt lediga :) hur skönt som helst, vaknade av att mamma kommer in och frågar om jag va död :P då va klockan kvart i fyra! Utsövd är jag nu iallafall. Har hunnit städa på mitt rum, vart med min mammi i affären och solat och nu sitter jag här och magen skriker efter mat! Imorgon är det skola igen.. Har sytid hela dagen, inte alls kul :(( Men nu är maten klar.. Vi hörs sen eller imorgon :) PUSSSS

snygg bild från förra påsken

folke&jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

www.mjess.blogg.se

2009-04-20 @ 20:16:08
Postat av: editjohanna

haha.. inte ofta jag gör det bara så du vet.. men festen var nice;)

2009-04-21 @ 08:27:33
URL: http://editjohanna.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Jag har redan köpt dem ju...?

2009-04-21 @ 10:23:38
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0