Påsk(inl)ägg

Hej  "allihopa".. haha hoppas allting är okej med er såhär i påsktider, eller vafan man säger :) med mig är det fina fisken. En aning uttråkad men jag överlever la... Har faktiskt vart uttråkad heeeela dagen :P Känns som jag gjort allt man kan göra typ. Har städat, kollat på film... vart ute och gått i det lite fina vädret. Ruinerat kylskåpet har jag också hunnit med. Vart i affären och köpt smask. Och tillbringat en hel del vid datorn! Ingen kan stoppa mig när jag bara rullar fram, eller hur är det den låten går? Mitt påsklov har inte innehållit allt för mycket drama.. men sånt gillar jag! Har iallafall fått reda på att jag kommit in på stylist linjen på plusgymnasiet, preliminärt...Något som gjorde mig riktigt glad. Eftersom jag inte trivs nått vidare på bäckadal. Så om planerna går som vi vill så byter jag och min älskade Julia skola efter sommarlovet och blir små ettor igen ;) Hittade en sminkande kines på youtube innan.. Bjuder på några videos av henne:

 





 


Hoppas ni får en trevlig stund och några tips ;) Vi hörs och snart kommer även designen på plats! Trevlig påsk och allt sånt där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0