Sista lediga dagen!

som sagt så är det sista lediga dagen idag, imorgon börjar allvaret :p haha! Förlåt att jag inte skrivit på hela helgen men har vart full rulle förtjyven! I fredags då man igentligen skulle vara hemma och sörja för att det va dagen gud eller jesus eller vem av dom det som blev hängd men jag och linda,va först hos erik i mullsjö... sen blev det att åka i bagagen till habo och nån fest, mycket folk och mycket dricka. Kvällen slutade i stan. Lördagen tillbringade jag först i hovslätt och sedan en stund på torpa innan det blev donkan och nattbussen hem. HAHA träffade en sån skön kärring :P bjöd  på rövin och grejjer! hahaväl hemma somnade jag direkt. söndag.. igår alltså! så mötte jag upp becca inne i stan. vi satte oss vid hamnkanalen och åt glass och drack öl MUMS! pinsama, yes iknow..  När glassen och ölen tog slut åkte vi mot en kille som hade "fest" eller va man ska kalla det:p va där en stund innan det blev dags för att hämta drickan. Väl trillbaka till festen började ölspelet och supandet. Och även lyssnadet på denna sköna dänga :




Haha, efter ett tag kände jag och becca att det blev lite för mycket så då tog vi oss hem och sov :) Och idag är jag bakis som tusan!! USCH, men man får skylla sig själv. Nu ska jag duscha och sedan dega med becca, cassi och nyhemkomna isabella :D hihih PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0