Sytt hela dagen...

Sitter här med en ansiktsmask.. ska snart skölja bort den och sova, men först ett litet inlägg! Blev ju inget igår kväll tyvärr. Va döds trött, somnade jätte tidigt :P Idag är det tisdag och det betyder att vi syr hela dagen.. sydde även när jag kom hem :) I skolan började jag på en svart kavaj och hemma sydde jag ett par as tuffa oranga leggins :p i nått glittrigt tyg typ, svårt att förklara! Efter skolan så tog jag och julia bussen till myrornas där vi skulle söka praoplats :P ska nämligen praoa vecka nitton och tjugo. Dom verkade riktigt trevliga där och vi va hjärtligt välkomna kl 10! haha kollade runt lite innan vi tog bussen tillbaka och drog oss mot mcdonalds... sista gången jag åt där på väldigt länge, kommer aldrig gå men man kan ju alltid försöka ;) hihih! Tog bussen hem och gick och hälsa på farmor. Fikade och hon hjälpte mig att börja på tightsen! Efter det skjutsade hon hem mig. Jag duschade och satte mig här med en ansiktsmask som nu suttit i så länge den ska. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ååh vill oxå kunna sy!! :)

2009-04-23 @ 00:06:13
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0