Korv på ikea, fina grejer det!

Igentligen orkar jag inte skriva idag, men måste ju hålla er upptaderade! haha, jag målade nyss mina naglar röda :) allt utanför men det är la det nya modet, eller?
Kanske inte men... som sagt så va det min första dag i skolan idag, va sjukt nervös när jag satt på bussen! men som tur va så hade jag ia som sällskap.
Hon va nog lika nervös hon! Vi kom till skolan typ runt tio. Alla stog utanför och väntade, sen kom rektorn och vi fick komma in! Skolan va otroligt fin inuti, fast dom
har typ inte byggt klart.. Det blev massa info och rundturer. Skolan bestod mestadels utav tjejer, lite tråkigt kanske men.. Bitchar hela bunten såg det ut som! Men man ska
inte döma folk på hur dom ser ut, eller hur? Efter skolan åt jag och ia korv på ikea innan vi tänkte att vi skulle ta bussen hem. Självklart missar vi den, så vi får vänta i typ 2 timmar !!!!
BLÄ, va hemma runt tre typ. Då blev det mat och dusch! Nu ska jag kolla på film och sova! Imorgon börjar alla 2or! Kommer sakna er hvmo2b. eller ska ja säga 1b! ja whatever, önskar ni alla
kunde följa med till plusgymnasiet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0