Mååååndag

                                                      
                                                                        Bilden är gjord av anna& gammal :p

hej everybody! :) Nu sitter jag här och tråkar... ska snart ut med hundarna, per jobbar och mamma är ju inte hemma :(  Men en vänlig själ vid namn jannica ska följa med mig. Det tackar vi för ;) haha. Senare runt sjutiden ska vi träffa anna och moa, vet inte riktigt vad vi ska göra men något lajbans blir det väl. Sommarkortet är slut så nu blir det till att köpa fritidskortet... usch, känns som så onödiga pengar! men fast i mullsjö vill man inte vara kan jag ju säga. Kollade igenom min garderob idag så nu har jag lite ideer om vad jag kan ha på mig första dagen, haha fy va töntig jag är som planerar eller.. men har aldrig påstått att jag inte är töntig så :) Nu ska jag klä på mig och vänta på att jannniii ska ringa så vi kan gå!

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0