Mullsjö, stället där allt händer

Bloggdax, haha! Kom nyss hem... har vart med linda :) Va verkligen längesen nu, har glidit ifrån varandra :S vet inte varför!
Tråkigt tycker jag. Vi skulle igentligen solat, men när vi kom fram till solariumet va det stängt :( Jag som vill bli brun inför skolan.
Får helt enkel sola imorgon, Becca snackar om att det ska bli fint väder.. nån som vet nått om det? Hoppas på sol kan jag ju säga.
Roligare att börja skolan om det är varmt, tycker iaf jag. Ist för att sola köpte jag en ansiktsmask jag snart ska prova. Jag hade kvar ett presentkort på Jbs. Och
Linda skulle endå köpa öronhängen så, fast det gjorde hon inte sen endå :p Haha, nere i byn ( eller va fan man ska säga) träffade vi moa och anna. Dom skulle
till stan.. haha och vet ni :O!?  Här i mullsjö letar dom efetr en död 63årig gubbe, värsta drama typ :S Flyger runt med helikoptrar och grejer, ryktet säger att han ligger
i vår sjö :S Fräscht oså! där ska fan jag aldrig bada mer... Är poliser överallt, läskig värre! Nu ska jag kleta på ansiktskmasken.

Hörs senare eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0