Nu kör vi igen!

Nu börjar sommarlovet lida mot sitt slut, lika glad är jag för det faktiskt! Gillar inte sommarlov utan solsken.. dessutom har jag vart utan jobb den här sommaren,
ganska uttråkad blir man då. Men är ju skönt att vara ledig ibland, sova hur länge man vill.. va med vänner&familj. Åka på semester, sommarens höjdpunkt typ
I år gick färden mot skåne. Hade en mysig vecka där, två dagars sol typ ;) men slutet på sommarlovert har varit lite tragiskt. Mamma skulle till sthlm på hundutställning, men kom aldrig hem!
Hon hade bara ramlat ihop.. Hjärnblödning va orsaken! Men hon är på bättringsväg, har till och med vart hemma på permission i helgen :) Hon åkte tillbaka till sjukhuset nyss. Får hoppas att hon kommer
hem snart igen, och för att stanna för alltid. Blev allt chokad när jag fick reda på det :S trodde bara det va gamlingar som fick det, men tydligen inte..
Jaja, Bloggens uppdatering i sommar har väl inte varit allt för bra. Men nu börjar allvaret och även bloggandet. Är jätte nervös inför på torsdag då skolan börjar.. Va ska jag ha på mig, hur ska jag ha håret? Vi får helt enkelt se!
kommer säkert försova mig.. Mjukisbyxor och morgonfrilla (L) Jag ser verkligen framemot den här utbildningen, känner att det är något jag verkligen vill göra.
Idag har jag mensvärk, så har legat i sängen hela dagen typ... Lyckost er killar som slipper allt som har med mens att göra. Nu ska jag kolla på i taket lyser stjärnorna. Har aldrig sett den innan.
Vi hörs efter det! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag du SKA INTE försova dig! Haha, I have to kill you then.. Du får ge mig ditt mobilnummer på msn så att jag kan smsa på morgonen och vara säker på att du har vaknat ;)

2009-08-16 @ 21:29:58
Postat av: Milla

det var från mig, så du vet xD haha.

2009-08-16 @ 21:30:24
URL: http://millou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0