Apu på myrornas!

Haha, jag och julia praoar på myrornas :) har verkligen haft jätte kul med dig idag gumman! hihi.  Min första dag idag.. skulle igentligen börjat igår men kom hem runt sex så det gick ju inte för sig. Har tillbringat min helg i varberg :) har varit ganska trevligt faktiskt.Har inte gjort så mycket, vi har kollat på film oså :)såg en jätte sorglig. Marley and me, någon som sett den?? jag grät som tusan :P ville bara hem och gosa med mina hundar! Nu har jag inte mkt mer att tilllägga. PUSSS

Kommentarer
Postat av: Sandy

Angående tävlingen om plattången täckt av Swarovski kristaller.



Ditt medlemsnummer är granskat och du har ännu inte lämnat nummergaranti som du hittar undet "mitt konto" på din användare i pointshop.



Lämna mummergaranti NU så är du med i dragningen av plattången imorgon Fredag!



Lycka till!



Kram / http://www.sandracarlsson.blogspot.com

2009-05-07 @ 12:55:29
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0