”Var mot andra så som du vill att andra ska vara mot dig”

hej på er, hoppas allting är bra! Det va ett tag sen jag skrev, jag vet! dumma dumma dumma mig.. måste verkligen bli skärpning, men det är inte så lätt. Jag har mycket att göra,  upptagen kvinna ;) Ne, nu ljög jag! tänkte berätta lite vad jag gjort i helgen om det är nån som bryr sig! Lång helg ju.. Vi va lediga torsdag och fredag, plus att vi är lediga imorgon. Aja. i torsdags åkte jag till stensjön och va med thim. Vi spelade fia med knuff och kollade på aladdin 3. visste inte ens att det fanns men :S haha den va la helt okej!  efter filmen somnade vi och vaknade runt elva dagen efter. Duschade och fixade i ordning oss. cycklade fort som fan till tåget. haha,svettiga satte vi oss på tåget som styrde mot mullsjö. Linda färgade thims hår blondt, blev fint faktiskt :) efter thim va färdig så åkte vi bil in till stan med samme, lämnade av thim och samuels kusin på juneporten och drog vidare till jonna. Dom började dricka. Och jag fick lära mig en ny grej.. finns en låt som heter skattefria dunken, och varje gång dom sjunger dunken ska man dricka. haha rolig lek eller va man ska kalla det! Thim och robban och robbans kompis joker från göteborg kom förbi en stund, och ja han hette Joker! As fränt. haha. Vi åkte med dom in till stan. Jag och linda drog till vätterstranden för vi skulle vänta på halv tre bussen. Vi letade ved och tände en brasa.. mysigt som tusan! haha min linda. Bussen hem, och när jag väl va hemma, tar typ en timme :S så somnade jag direkt! Vaknade dagen efter åt frukost och duschade. Sedan åkte jag till linda och fixade mig.  Buss till bella där vi började dricka lite smått. Sen så kom bellas kompis och hämtade oss i en raggarbil och skjutsade oss till en fest  där nån jävel snodde min mobil:S Så nu kan man inte nå mig på det nummret längre :S shit, va arg jag va.. kvällen slutade inte så lyckat heller. Inte ens värt att nämnas faktiskt! Idag har jag inte gjort ett dugg. legat i sängen hela dagen. Kollat på skor och mobiltelefoner. Måste ju införskaffa mig en ny nu när någon annan blivit lycklig ägare till min rosa skatt! Vi hörs imorgon. PUSS

här har ni låten som jag snacka om :


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du upp filmer på Bloggen?? :)

2009-06-22 @ 19:10:29
Postat av: emmee

hej gumman jo ka stog bid bion kl 5 på fredagen tills tio över o kom kvart i fem men såg inte dig? vart var du då ? skummt ;P men vi kan ta i mon kanske ? tisdag vilken tid ? ring mig istället på 0735-352215 eller 0735-374820



pussss

2009-07-13 @ 14:47:31
URL: http://eliees.blogg.se/
Postat av: Shopalicious

Asså du jag är ledsen men jag har inte en aning om var jeansshortsen kommer ifrån. Hittade bilden och tyckte att dem var skitsnygga så tog bilden (A) Men det finns liknande på JC och så kan du alltid checka weekday och monki, dem har alltid snygga saker :)

Ha det fint!

2009-07-13 @ 21:31:03
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0